.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکست داماش و اعتراض هواداران گیلانی به بی توجهی ها

 تیم های فوتبال داماش گیلان و فولاد خوزستان در هفته نوزدهم رقابت های باشگاه های برتر ایران به مصاف هم رفتند که شکست داماش اعتراض هواداران گیلانی را نسبت به عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم به همراه داشت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت برگزار شد، تیم فوتبال فولاد خوزستان دو بر یک میزبان خود را شکست داد.

تیم فوتبال داماش گیلان با شکست برابر فولاد اهواز، دومین شکست متوالی خانگی را در ورزشگاه شهید عضدی رشت تجربه کرد چون این تیم دو هفته قبل نیز در رشت و در دربی گیلان با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم فوتبال ملوان شده بود.

طی چند روز گذشته شاهد هوای بارانی در رشت بودیم، اما از صبح امروز، هوا صاف و آفتابی شد و انتظار می رفت که تماشاگران از این بازی استقبال خوبی داشته باشند، اما استقبال از این دیدار بسیار کم بود و حدود سه هزار نفر از علاقمندان به تیم فوتبال داماش گیلان خود را به ورزشگاه رسانده بودند تا از نزدیک شاهد تماشای این دیدار باشند.

حدود یک ساعت قبل از آغاز مسابقه، بازیکنان دو تیم به همراه داوران وارد زمین مسابقه شدند تا خود را گرم کنند که حدود 40 دقیقه طول کشید.

کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان نیز با دسته های گل به سمت کادر فنی تیم فوتبال فولاد خوزستان رفتند و با آنان روبوسی و خوش و بش کردند.

همچنین مسعود حسن زاده یکی از بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان قبل از آغاز بازی به سمت حسین فرکی

سرمربی فولاد خوزستان رفت و با او روبوسی کرد.

مهمترین حاشیه این مسابقه در آخرین دقیقه از نیمه اول این دیدار ایجاد شد و زمانی که یکی از بازیکنان تیم فوتبال فولاد چند متری را در آفساید قرار داشت، کمک داور این مسابقه به اشتباه این صحنه را آفساید اعلام نکرد که سرانجام این موقعیت به گل اول تیم فوتبال فولاد تبدیل شد.

پس از به ثمر رسیدن این گل کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان به شدت نسبت به تصمیم کمک داور این مسابقه اعتراض کردند که در پی آن علی نظرمحمدی یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان از روی نیمکت اخراج شد.

نیمه اول این مسابقه بسیار سرد و کسل کننده بود و به غیر از این موقعیت که آن هم در شرایط آفساید نصیب تیم فوتبال فولاد شد، صحنه جالب دیگری از سوی دو تیم خلق نشد. اما نیمه دوم این مسابقه بسیار بهتر از نیمه اول بود و هر تیم یک گل به ثمر رساندند و چند موقعیت گلزنی دیگر نیز ایجاد کردند.

پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال فولاد که در دقیقه 48 به ثمر رسید، تماشاگران حاضر در ورزشگاه علیه بازیکنان و یکی از اعضای کادر فنی و همچنین مسوولان استان گیلان شعار دادند.

این تماشاگران معتقد هستند که تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان به دلیل مشکلات مالی به خوبی بازی نمی کنند و مسوولان استان نیز هیچ کمکی به حل مشکلات تیم فوتبال داماش گیلان انجام نمی دهند.

فولاد اهواز با این پیروزی 35 امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و داماش گیلان نیز با توقف در امتیاز 22 در رده نهم جدول قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.052 seconds.